לקראת הבחירות לכנסת ה-22 (2019 מועד ב׳) יצאה אגודת המעצבים הגרפיים בשיתוף תנועת ׳דרכנו׳ בתחרות עיצוב קמפיינים שמטרתם העלאת אחוזי ההצבעה בקרב הציבור.
התחרות התקיימה בשלוש שפות – עברית, ערבית ורוסית.
אני בחרתי להשתתף דוקא בערבית, מתוך ההבנה כי דוברי הערבית ממעטים במיוחד להצביע, חשים כי לא סופרים אותם ולא מתייחסים אליהם כשווים.
בדיוק לתחושה זו כיוון הקמפיין שלי – אמירה לקהל הזה כי קולם שווה, גם במובן הפשוט של המילה – בעל אותו ערך כמו אחרים, וגם במובן הסלנגי – בעל ערך מוסף, רצוי ומוערך.